Klantenservice.

Claims en Retouren

hz

Retourneren

Gratis retourzending via Kiala of PostNL

Mocht het bestelde artikel je niet passen of bevallen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos aan ons terugsturen.
Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, kun je telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice, wij reserveren dan het nieuwe artikel. Je betaalt dan geen verzendkosten voor de omruiling.
Je kunt het retourpakketje afgeven bij een PostNL Servicepunt of Kialapunt als je woonachtend bent in Nederland. Ben je woonachtend in België stuur dan het pakket retour via een Kialapunt.

Voor Nederland retour sturen met Kiala:
Op het retourformulier vind je een Kiala Retoursticker met daarop een unieke code. Plak deze nieuwe sticker over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn.
Bekijk via onderstaande link wat het voor jou dichtstbijzijnde Kialapunt is in Nederland:
www.kiala.nl/zoek-kialapunt

Voor Nederland retour sturen met PostNL:
Op het retourformulier vind je een PostNL Label. Bevestig dit label  over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn
Bekijk via onderstaande link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland:
www.postnl.nl/Locatiewijzer

Voor België retour sturen met Kiala:
Op het retourformulier vind je een Kiala Retoursticker met daarop een unieke code. Plak deze nieuwe sticker over de adressticker die al op de doos zit, zodat jouw adres en de daar onder staande barcode niet meer leesbaar zijn.
Bekijk via onderstaande link wat het voor jou dichtstbijzijnde Kialapunt is in België:
www.kiala.be/benl/zoek-kialapunt

Let op de volgende aanwijzingen:

-  Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
-  Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
-  Geef op het retourformulier aan welke artikelen u retourneert en voeg het retourformulier toe aan uw retourzending.
-  Bij afgifte van uw pakket ontvangt u een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is uw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening.

 

hz

Klachten

HockeyDirect doet zijn uiterste best om u alleen de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat een artikel een fabricagefout bevat.

HockeyDirect geeft een jaar garantie op de door haar geleverde artikelen. Op gebruiksartikelen waaronder schoenen,kleding en tassen is de garantie 6 maanden. De factuurdatum geldt als ingangsdatum.

Wat is een fabricagefout? Dit is een mankement aan het product dat niet is ontstaan door:

  • onjuist gebruik

  • slijtage

  • geen of slecht onderhoud.

Garantie op hockeysticks:

  • De garantietermijn op seniorsticks bedraagt 2 maanden.
  • Op stickbreuken is alleen garantie van toepassing als er sprake is van een fabricagefout.
  • Op jeugdsticks en indoorsticks wordt geen garantie gegeven.

 DE GARANTIE VERVALT INDIEN:

  • De stick niet is onderhouden.
  • Er slijtage of een breuk zichtbaar buiten het slaggedeelte, zoals de slijtage of breuk   ontstaan na de uitvoering van de Argentijnse backhand- en/of forehandslag (flatsen).
  • Defecten ontstaan als gevolg van verkeerd of ongeoorloofd gebruik. Breuk tegen de slagrichting in wordt als verkeerd gebruik aangemerkt.
  • De haak is afgesleten (dit is natuurlijke slijtage).
  • Lakschade aan de stick valt buiten de garantie.

Het is niet ongebruikelijk dat hockeyers die meerdere malen per week trainen en een wedstrijd spelen 2 of meer sticks per seizoen verslijten. De krul kan doorslijten door de zandkunstgrasvelden. Hockey blijft een contactsport waardoor er sticks hardhandig tegen elkaar kunnen komen, er wordt op gestaan of gevallen, etc.

Als u van mening bent dat uw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Naam:* Ordernummer:* Klantnummer:* Emailadres:* Beschrijving Klacht:* Adres:* Postcode:* Land:* Artikelnummer:*

Retouraanvraag Klacht

Telefoon:* Foto 1:* Alleen klachten met gedetailleerde foto's worden in behandeling genomen Foto 2: Foto 3: Foto 4: LET OP: Bestandsgrootte van de foto's is maximaal 2MB. Grotere bestanden kunnen wij op dit moment helaas niet ontvangen.

Na ontvangst van het artikel zullen wij uw klacht beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal HockeyDirect het nieuwe artikel naar u versturen. Indien het artikel niet voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaats vindt zal HockeyDirect u een waardebon sturen zodat u een alternatief artikel kunt bestellen.

Indien de claim niet wordt geaccepteerd door HockeyDirect zal het artikel niet naar u retour worden gezonden. Wilt u het artikel toch retour, ondanks het niet accepteren van de claim door HockeyDirect, dient u de kosten van €10.00 voor eigen rekening te nemen.