10% extra korting op alle tassen! - Gebruik kortingscode: TAS10






Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Tip van onze kant: Je kan de bestelling ook kosteloos omruilen voor een andere maat en/of artikel!


  • Stap 1

Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan jouw retourzending.


  • Stap 2

Plak het retourlabel op het pakket


  • Stap 3

Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt.
Zoek het dichtstbijzijnde punt via www.postnl.nl/Locatiewijzer.


  • Stap 4

Het aankoopbedrag wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort.



Afgiftelocaties

Pakketjes die voorzien zijn van een retourlabel kunnen kosteloos bij een PostNL servicepunt worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer.

Retourzendingen via PostNL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een PostNL servicepunt.


Retourinstructies

► Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
► Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
► Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
► Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening..



Veelgestelde vragen over retourneren

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket. Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden. De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.

Op welke rekening wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Na ontvangst van de retourzending zal het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort. Het bedrag zal door onze betalingsmaatschappij Buckaroo worden teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Ik heb mijn bestelling betaald met een waardebon, wat nu?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Mocht u (deels) met een waardebon hebben betaald, dan maken wij een nieuwe waardeboncode voor u aan. Deze nieuwe code kunt u terugvinden in de factuur die per mail naar u wordt verstuurd. De code van uw oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.








Is het bestelde artikel te groot, te klein of bevalt de pasvorm niet? Dan kun je het artikel, tot 14 dagen na ontvangst, kosteloos bij ons omruilen.

Als je een artikel wilt omruilen, dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt, zodat we jouw bestelling snel in ons systeem terug kunnen vinden. Wij zullen vervolgens het nieuwe artikel reserveren in de bestaande bestelling. Zodra de retourzending bij ons binnen is, worden de artikelen omgeruild en sturen we het nieuwe artkel kosteloos op naar het bij ons bekende adres. Je betaalt daardoor geen verzendkosten voor de omruiling.


  • Stap 1

Houd je ordernummer bij de hand en bel onze klantenservice op 0252-200014.


  • Stap 2

Plak het retourlabel op het pakket en doe het retourformulier in de doos.


  • Stap 3

Geef het pakket af bij een PostNL servicepunt.
Zoek het dichtstbijzijnde punt via www.postnl.nl/Locatiewijzer.


  • Stap 4

Na ontvangst van de retourzending, worden de nieuwe artikelen opgestuurd.



Afgiftelocaties

Pakketjes die voorzien zijn van een retourlabel kunnen kosteloos bij een PostNL servicepunt worden afgegeven. Bekijk via de volgende link wat jouw dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is in Nederland: www.postnl.nl/Locatiewijzer.

Retourzendingen via PostNL ontvangen wij doorgaans na 1 tot 3 werkdagen na afgifte bij een PostNL servicepunt.


Retourinstructies

► Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour.
► Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
► Geef op het retourformulier aan welke artikelen je retourneert en voeg het retourformulier toe aan jouw retourzending.
► Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Wij streven ernaar om terugbetalingen binnen 3 werkdagen te verwerken.

Retourzendingen vanuit landen buiten Nederland en België zijn voor eigen rekening..



Veelgestelde vragen over omruilen

Waar vind ik het retourformulier?

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Waar vind ik de retoursticker?

Onderaan het retourformulier vind je het retourlabel. Plak deze op het pakket. Er zullen vervolgens geen kosten worden gerekend om je pakketje terug te sturen.

Hoe moet ik de retourzending verpakken?

De artikelen dienen in de originele verpakking van de fabrikant retour gestuurd te worden. De retourzending dient in een gepaste verpakking verstuurd te worden. Dit mag ook een andere verpakking zijn dan reeds ontvangen.

Wanneer heb ik het omgeruilde artikel in huis?

Het duurt over het algemeen 1 tot 2 werkdagen voordat wij de retourzending binnen hebben en verwerkt hebben. Dit hangt een beetje af van hoelaat de retourzending ingeleverd wordt en bij ons binnenkomt. Aangezien je artikel al gereserveerd staat wordt deze dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag afgeleverd.

Wat als het omgeruilde artikel goedkoper of duurder is?

Het kan natuurlijk zijn dat het artikel wat je wilt ontvangen duurder of juist goedkoper is. Wanneer je een artikel omruilt voor een artikel wat goedkoper is, wordt het verschil bedrag automatisch teruggestort op de rekening waar je de betaling mee gedaan hebt. Is een artikel duurder? De klantenservice stuurt je een linkje (iDeal, Bancontact, Creditcard, Paypal) waar je het resterende bedrag makkelijk mee kunt voldoen.

Moet ik betalen voor een omruiling?

Je hoeft niet extra te betalen voor een omruiling. De retourkosten en de nieuwe verzendkosten zijn voor onze rekening! Dit geldt natuurlijk niet wanneer een artikel duurder is. Deze dien je dan wel bij te betalen. De retour- en verzendkosten zullen we je echter in dat geval ook niet aanrekenen.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 0252-200014
  • Direct antwoord
  • Stel je vraag via e-mail
  • antwoord binnen 4 uur
  • Stel je vraag via facebook
  • antwoord binnen 4 uur