Verzenden & Bezorgen

Heeft u vragen over uw bestelling of over het verzend en bezorgproces? Hieronder vindt u de belangrijkste antwoorden op een rij. Heeft u een andere vraag of is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja. Haal je bestelling nog dezelfde dag af bij HockeyDirect in Warmond!
Hoe te bestellen?
Plaats uw bestelling online, en selecteer verzendmethode "afhaalpunt Warmond " in het afrekenscherm. U kunt uw bestelling 1 uur na bestelling afhalen op het afhaalpunt. Bekijk onderstaand de openingstijden van het afhaalpunt.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Indien de gewenste artikelen op voorraad zijn, dan kan de bestelling 1 uur na je telefonische bestelling afgehaald worden. Bestellingen tot 16:30 uur kunnen op werkdagen nog dezelfde dag worden afgehaald.
HockeyDirect afhaalpunt
Veerpolder 32
2361 KW Warmond
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Artikel op voorraad? Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis.
Bestel op werkdagen voor 22.00 uur, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis indien de artikelen voorradig zijn. Bij een langere levertijd krijg je automatisch een e-mail op het moment dat het pakket bij ons verzonden wordt.
Deellevering
Als je een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat deze bestelling niet in zijn geheel direct leverbaar is. In beginsel versturen we deze orders pas wanneer deze compleet uitgeleverd kunnen worden.

Echter, wanneer we het voor de klant van waarde achten dat de order deels uitgeleverd wordt, vindt levering van de voorradige artikelen direct plaats en zal het restant later uitgeleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt en u toch alvast de voorradige artikelen wilt ontvangen, vragen we u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
PostNL Pakketservice
Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Helaas kunnen wij bij PostNL geen aflevertijden e.d. aangeven. Je pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.
Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd?
Bij bestellingen boven de € 49,- is verzending gratis als je vanuit Nederland of België besteld. Bij bestellingen onder de € 49,- rekenen wij €3,95 voor het verzenden van je pakket.
Hieronder zie je een lijst met de verzendkosten voor de overige landen. HockeyDirect verzendt uitsluitend naar landen in onderstaande lijst.

 Land/Country

 Verzendkosten/Shipping costs

 Gratis verzending/Free shipment

 Bulgarije

 € 30,00

 € 600,00

 Denemarken *1

 € 12,50

 € 250,00

 Duitsland

 € 7,50

 € 150,00

 Estland

 € 30,00

 € 600,00

 Finland

 € 20,00

 € 400,00

 Frankrijk *2

 € 12,50

 € 250,00

 Groot-Brittannië *3

 € 12,50

 € 250,00

 Hongarije

 € 17,50

 € 350,00

 Ierland

 € 35,00

 € 700,00

 Italië *4

 € 15,00

 € 300,00

 Letland

 € 30,00

 € 600,00

 Litouwen

 € 30,00

 € 600,00

 Luxemburg

 € 10,00

 € 200,00

 Oostenrijk

 € 12,50

 € 250,00

 Polen

 € 17,50

 € 350,00

 Portugal *5

 € 32,50

 € 650,00

 Roemenië

 € 30,00

 € 600,00

 Slovenië

 € 17,50

 € 350,00

 Slowakije

 € 17,50

 € 350,00

 Spanje *6

 € 20,00

 € 400,00

 Tsjechië

 € 17,50

 € 350,00

  Zweden

 € 15,00

 € 300,00


*1 (excl. Groenland & Faroer Eilanden)
*2 (excl. Andorra, incl. Monaco & Corsica)
*3 (excl. Gibraltar & Kanaaleilanden)
*4 (excl. San Marino & Vaticaanstad)
*5 (incl. Azoren & Madeira)
*6 (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden)

Niet thuis? Geen probleem!
Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij je te bezorgen, laat hij een bericht bij je achter. Hierop staat je ‘Niet-thuis-code’. Ga naar post.nl/ontvangen en vul deze code en jouw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als je zending is opgehaald kunt je de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.
Heb je geen ‘Niet-thuis-code’ of werkt deze niet? Je kunt ook de barcode van de zending invullen. Deze krijg je in veel gevallen van de afzender en kan op de achterkant van de kennisgeving staan. Nadat je de Niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, wordt je zending getoond. De locatie waar je zending bezorgd wordt en de datum en tijd zie je in de oranje geselecteerde ‘knoppen’. Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
Bezorgen op jouw huidige adres
Je kunt ervoor kiezen de zending opnieuw op hetzelfde adres te laten bezorgen. Wanneer je niks wijzigt wordt de zending de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op dit adres.
Bezorgen bij jouw buren
Je kunt ervoor kiezen om je zending bij de buren te laten bezorgen. Als je voor deze optie kiest moet je het huisnummer van de buren invullen. Je kunt alleen buren kiezen die dezelfde postcode hebben.
Bezorgen op een andere dag of tijd
Je kunt ervoor kiezen om je zending op een andere dag of tijd bij jezelf of bij de buren te laten bezorgen. Dit kan tot vijf dagen vooruit ( uitgezonderd zon- en feestdagen).
Dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor
Je kunt ervoor kiezen jouw zending bij een PostNL Postkantoor bij je in de buurt op te halen. De locatie kun je bekijken op de kaart. Er wordt van je verwacht dat je de zending binnen 21 dagen zal ophalen.

Deskundig Advies

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur & op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur.
  • Bel: 0252-200014
  • Direct antwoord
  • Stel je vraag via e-mail
  • antwoord binnen 4 uur
  • Stel je vraag via facebook
  • antwoord binnen 4 uur