Klantenservice HockeyDirect

Veelgestelde vragen

  Wanneer kan ik de bestelde artikelen thuis verwachten?

Op werkdagen voor 22:00 uur besteld? En zijn alle artikelen voorradig? Dan kun je het pakketje de volgende dag verwachten. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace link. Via deze link kun je de zending volgen.

Wanneer een order artikelen bevat die niet voorradig zijn, zullen we de order eerst compleet maken, alvorens deze te versturen. Mocht je de reeds voorradige artikelen alvast willen ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0252-200014.

Houd hierbij klant- en/of ordernummer bij de hand!
-

  Wat gebeurt er als ik op het aflevermoment niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het aflevermoment, proberen de bezorgers het pakket bij de buren af te leveren. Via een notificatie in je brievenbus zie je waar het pakket is afgeleverd.

In enkele gevallen komt de chauffeur de volgende dag nogmaals langs voor een 2e poging. Als je dan afwezig bent, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeleverd, waar je deze op een later moment af kunt halen
-

  Hoe kan ik een artikel/bestelling retourneren?

In het ontvangen pakket zit een retourformulier. Dit retourformulier bevat een retoursticker. Plak deze op de doos en geef het pakketje af bij een servicepunt van Post NL Servicepunt. Deze retourservice is uiteraard kosteloos voor onze klanten.

Zoek hier naar Post NL servicepunten bij jou in de buurt.

-

 Hoe kan ik een artikel omruilen?

Neem contact op met onze klantenservice via 0252-200014. Houd jouw klant- en/of ordernummer bij de hand en geef aan dat je een omruiling wilt doen. Wij reserveren de door jou gewenste artikelen en sturen deze direct op zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. Uiteraard is deze service voor onze klanten kosteloos!
-

  Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Valt het artkel nog binnen de retourtermijn, maar ben je het retourformulier kwijt? Vermeld dan het antwoordnummer op de buitenzijde van het pakketje en geef de retourzending af bij een servicepunt van PostNL. Uiteraard is deze retourservice voor onze klanten kosteloos! Ben je woonachtig in België? Dan kun je alleen gebruik maken van retourneren via UPS!

SportshopsDirect
Antwoordnummer 17014
2170 VB Sassenheim

Zoek hier naar PostNL punten bij jou in de buurt.

  Ik heb een klacht over een artikel, hoe kan ik aanspraak maken op garantie/vergoeding?

Wanneer je het vermoedt aanspraak te hebben op garantie/vergoeding voor de door jou bestelde artikelen, kun je ons klachtenformulier invullen.

Klik hier voor het klachtenformulier

We nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op voor de verdere afhandeling van je klacht. Alleen volledig ingevulde klachtenformulieren worden in behandeling genomen.
-

  Wat gebeurt er met mijn waardebon bij een retourzending?

Het bedrag wat u van ons terug krijgt wordt teruggestort op uw rekening of creditcard. Als u (deels) met een waardebon heeft betaald, maken wij een nieuwe waardeboncode voor u aan. Deze nieuwe code kunt u terugvinden in de factuur die per mail naar u wordt verstuurd. De code van uw oorspronkelijke waardebon is niet langer geldig.
-

 

 

hz

 

Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden?

Antwoord binnen 1 werkdag.


*Titel Dhr. Mevr. *Achternaam *E-mailadres Telefoonnummer Ordernummer *Soort vraag *Onderwerp *Vraag